ОБЯВА
Областна администрация гр. Добрич на основание Заповед № РД-11-10 - 214 от 14.09.2012 г. на Областен управител на Област Добрич, чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители ОБЯВЯВА КОНКУРС за длъжностите:
І . МЛАДШИ ЕКСПЕРТ
с област на дейност регионално развитие и административен контрол
Дирекция ”Административен контрол, регионално развитие
и държавна собственост”,
1.Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Изисквана минимална степен на завършено образование: Висше ,Магистър.
1.2. Години професионален опит: Не се изисква
1.3. Специалност по която е придобито образованието: Право.
1.4. Юридическа правоспособност.
2. Допълнителни условия, носещи предимство:
2.1. Компютърна грамотност: Работа с програмни продукти, свързани с работата на служителя,WORD и информационни системи;
2.2. Други допълнителни изисквания:
2.1.Аналитична компетентност
2.2.Ориентация към резултати
2.3.Работа в екип
2.4.Комуникативна компетентност
2.5.Фокус на клиента
2.6.Професионална компетентност
3. Цел на длъжността:
Подпомага Областния управител при провеждането и осъществяването на контрол, сътрудничество, координация и взаимодействие с органите на изпълнителната власт и техните администрации на територията на областта, с органите на местното самоуправление.
4.Област на дейност за длъжността „Младши експерт” с област на дейност регионално развитие и административен контрол в дирекция ”Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”- осъществява контрол по спазване на законността на територията на областта; по законосъобразността на актовете на местната администрация и на органите на местното самоуправление;изготвяне на проекти за актове на Областния управител във връзка с предоставените му правомощия;координация и взаимодействие с местните власти;контрол по изпълнението на актовете на териториалните звена на централната власт.
5. Размер на основната заплата по нива и степени , определена за длъжността:
320,00 лв. – 1100,00 лв.
6.Начин на провеждане на конкурса:
- тест
- интервю
7.Необходими документи за участие в конкурса:
7.1. Заявление за участие за конкурса /образец/;
7.2. Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители / образец/;
7.3.Автобиография CV формат;
7.4.Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация , които се изискват за длъжността;
7.5.Копие от документи удостоверяващи, продължителността на професионален опит или придобит ранг.
7.6. Свидетелство за юридическа правоспособност.
7.7. Копие от осигурителна , трудова или служебна книжка.
Формулярите по образец, да се представят всеки работен ден в Областна администрация гр. Добрич, Бюро „Комплексно обслужване”, ет.1 от 9.00 часа до 17.30 часа.
На кандидатите да се предостави длъжностна характеристика за конкурсните длъжности.
9. Място и срок за подаване на документите:
Кандидатите подават заявленията лично или чрез упълномощено за това лице в Областна администрация гр. Добрич Бюро „Комплексно обслужване” ет.1 от 9.00 часа до 17.30 часа.
Лицата, определени да приемат документите извършват проверка за наличие на всички документи описани в заявлението, като уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, при наличие на посочените в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител условия.
След проверката с входящ номер и дата се регистрират само подадените заявления.
7. Срок за подаване на документите: до 14 дни от публикуването на обявата за провеждането на конкурса за длъжността „Младши експерт” с област на дейност регионално развитие и административен контрол в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”.
Списъкът на допуснатите и недопуснатите кандидати да бъде обявен на Информационното табло в сградата на Областна администрация гр. Добрич и публикуван в електронната й страница.
Обявата е публикувана във вестник „Нова добруджанска трибуна” и вестник
„ Добруджанска трибуна”, в Регистъра на административните структури и на актовете на органите на изпълнителната власт, в страницата на Областна администрация-www.dobrich.government.bg и е изнесена на информационното табло за обяви на Областна администрация град Добрич.
ІІ. МЛАДШИ ЕКСПЕРТ
с област на дейност държавна собственост
Дирекция ”Административен контрол, регионално развитие
и държавна собственост”,
1.Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Изисквана минимална степен на завършено образование: Висше ,Магистър.
1.2. Години професионален опит: Не се изисква
1.3. Специалност по която е придобито образованието: Право.
1.4. Юридическа правоспособност.
2. Допълнителни условия, носещи предимство:
2.1. Компютърна грамотност: Работа с програмни продукти, свързани с работата на служителя,WORD и информационни системи;
2.2. Други допълнителни изисквания:
2.1.Аналитична компетентност
2.2.Ориентация към резултати
2.3.Работа в екип
2.4.Комуникативна компетентност
2.5.Фокус на клиента
2.6.Професионална компетентност
3. Цел на длъжността:
Подпомага Областния управител в осигуряване на правните действия по разпореждане с имоти държавна собственост.
4.Област на дейност за длъжността „Младши експерт” с област на дейност държавна собственост в дирекция ”Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”- разпореждане с имоти държавна собственост;обезщетяване на собствеността на одържавени имоти;сделки с компенсаторни инструменти.
5. Размер на основната заплата по нива и степени , определена за длъжността:
320,00 лв. – 1100,00 лв.
6.Начин на провеждане на конкурса:
- тест
- интервю
7.Необходими документи за участие в конкурса:
7.1. Заявление за участие за конкурса /образец/;
7.2. Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители / образец/;
7.3.Автобиография CV формат;
7.4.Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация , които се изискват за длъжността;
7.5.Копие от документи удостоверяващи, продължителността на професионален опит или придобит ранг.
7.6. Свидетелство за юридическа правоспособност.
7.7. Копие от осигурителна , трудова или служебна книжка.
Формулярите по образец, да се представят всеки работен ден в Областна администрация гр. Добрич, Бюро „Комплексно обслужване”, ет.1 от 9.00 часа до 17.30 часа.
На кандидатите да се предостави длъжностна характеристика за конкурсните длъжности.
9. Място и срок за подаване на документите:
Кандидатите подават заявленията лично или чрез упълномощено за това лице в Областна администрация гр. Добрич Бюро „Комплексно обслужване” ет.1 от 9.00 часа до 17.30 часа.
Лицата, определени да приемат документите извършват проверка за наличие на всички документи описани в заявлението, като уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, при наличие на посочените в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител условия.
След проверката с входящ номер и дата се регистрират само подадените заявления.
7. Срок за подаване на документите: до 14 дни от публикуването на обявата за провеждането на конкурса за длъжността „Младши експерт” с област на дейност регионално развитие и административен контрол в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”.
Списъкът на допуснатите и недопуснатите кандидати да бъде обявен на Информационното табло в сградата на Областна администрация гр. Добрич и публикуван в електронната й страница.
Обявата е публикувана във вестник „Нова добруджанска трибуна” и вестник
„ Добруджанска трибуна”, в Регистъра на административните структури и на актовете на органите на изпълнителната власт, в страницата на Областна администрация-www.dobrich.government.bg и е изнесена на информационното табло за обяви на Областна администрация град Добрич.