- Вие сте тук:
- Начало»
- Конкурси»
- КОНКУРС за...»
КОНКУРС за длъжността: МЛАДШИ ЕКСПЕРТ Дирекция ”Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“
ОБЯВА
Областна администрация гр. Добрич на основание Заповед № РкД-20-170
от 01.12. 2016 г. на Областен управител на Област Добрич, чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител и чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители ОБЯВЯВА КОНКУРС за длъжността:
МЛАДШИ ЕКСПЕРТ
Дирекция "Административен контрол, регионално развитие
и държавна собственост" в Областна администрация - Добрич
1.Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Изисквана минимална степен на завършено образование: Професионален бакалавър.
1.2. Години професионален опит: не се изисква
2. Допълнителни условия, носещи предимство:
2.1. Компютърна грамотност: MS Office, Стаж в административни структури.
2.2. Други допълнителни изисквания:
2.1.Аналитична компетентност
2.2.Работа в екип
2.3.Комуникативна компетентност
2.4.Ориентация към резултати
2.5.Фокус на клиента
2.6.Професионална компетентност
3. Цел на длъжността:
Подпомага на експертно ниво дейността на Областния управител при провеждането и осъществяването на контрол, сътрудничество, координация и взаимодействие с органите на изпълнителната власт и техните администрации на територията на областта, с органите на местното самоуправление.
4.Област на дейност :
Областите на дейност на длъжността на Младши експерт обхващат: Координация и взаимодействие с местната власт
Обработка и систематизиране на информация, постъпваща от териториалните поделения на органите на изпълнителната власт.
5. Размер на основната заплата определена за длъжността: 585,00 лева.
6.Начин на провеждане на конкурса:
- тест
- интервю
7.Необходими документи за участие в конкурса:
7.1. Заявление за участие за конкурса /образец/;
7.2. Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители / образец/;
7.3. Автобиография CV формат;
7.4. Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация , които се изискват за длъжността;
Формулярите по образец, да се представят всеки работен ден в Областна администрация гр. Добрич, Бюро „Комплексно обслужване", ет.1 от 9.00 часа до 17.30 часа.
На кандидатите да се предостави длъжностна характеристика за конкурсните длъжности.
8. Място и срок за подаване на документите:
Кандидатите подават заявленията лично или чрез упълномощено за това лице в Областна администрация гр. Добрич Бюро „Комплексно обслужване", ет.1 от 9.00 часа до 17.30 часа.
Лицата, определени да приемат документите извършват проверка за наличие на всички документи описани в заявлението, като уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, при наличие на посочените в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител условия.
След проверката с входящ номер и дата се регистрират само подадените заявления.
9. Срок за подаване на документите: 15 Декември 2016 г./ включително /.
Списъкът на допуснатите и недопуснатите кандидати да бъде обявен на Информационното табло в сградата на Областна администрация гр. Добрич и публикуван в електронната й страница.
Обявата е публикувана във вестник „Нова добруджанска трибуна" и вестник „ Добруджанска трибуна", в Регистъра на административните структури и на актовете на органите на изпълнителната власт, в страницата на Областна администрация-www.dobrich.government.bg и е изнесена на информационното табло за обяви на Областна администрация град Добрич.