КОНКУРС за длъжността: МЛАДШИ ЕКСПЕРТ Дирекция ”Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“

ОБЯВА

 Областна  администрация гр. Добрич на основание  Заповед  № РкД-20-170  

от 01.12. 2016 г. на Областен управител на Област Добрич, чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител и чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители ОБЯВЯВА КОНКУРС за длъжността:

 МЛАДШИ ЕКСПЕРТ

 Дирекция "Административен контрол, регионално развитие
и държавна собственост" в Областна администрация - Добрич 

1.Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

1.1. Изисквана минимална степен на завършено образование: Професионален бакалавър.

1.2. Години професионален опит:  не се изисква

2. Допълнителни условия, носещи предимство:

2.1. Компютърна грамотност: MS Office, Стаж в административни структури.

2.2. Други допълнителни изисквания:

2.1.Аналитична компетентност

2.2.Работа в екип

2.3.Комуникативна компетентност

2.4.Ориентация към резултати

2.5.Фокус на клиента

2.6.Професионална компетентност

3. Цел на длъжността:

            Подпомага на експертно ниво дейността на Областния управител при провеждането и осъществяването на контрол, сътрудничество, координация и взаимодействие с органите на изпълнителната власт и техните администрации на територията на областта, с органите на местното самоуправление.

4.Област на дейност :

Областите на дейност на длъжността на Младши експерт обхващат:             Координация и взаимодействие с местната власт

Обработка и систематизиране на информация, постъпваща от териториалните поделения на органите на изпълнителната власт.          

5. Размер на основната заплата определена за длъжността:  585,00 лева.

6.Начин на провеждане на конкурса:

- тест
- интервю

7.Необходими документи за участие в конкурса:

7.1. Заявление за участие за конкурса /образец/;

7.2. Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители / образец/;

7.3. Автобиография CV формат;

7.4. Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация , които се изискват за длъжността;

Формулярите по образец, да се представят всеки работен ден в Областна администрация гр. Добрич, Бюро „Комплексно обслужване", ет.1 от 9.00 часа до 17.30 часа.

            На кандидатите да се предостави длъжностна характеристика за конкурсните длъжности.

8. Място и срок за подаване на документите:

            Кандидатите подават заявленията лично  или чрез упълномощено за това лице в Областна администрация гр. Добрич Бюро „Комплексно обслужване", ет.1 от 9.00 часа до 17.30 часа.

Лицата, определени да приемат документите извършват проверка за наличие на всички документи описани в заявлението, като уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, при наличие на посочените в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител условия.

След проверката с входящ номер и дата се регистрират само подадените заявления.

9. Срок за подаване на документите:  15   Декември  2016 г./ включително /.      

Списъкът на допуснатите и недопуснатите кандидати да бъде обявен на Информационното табло в сградата на Областна администрация гр. Добрич и публикуван в електронната й страница.

Обявата е публикувана във вестник „Нова добруджанска трибуна" и вестник „ Добруджанска трибуна", в Регистъра на административните структури и на актовете на органите на изпълнителната власт, в страницата на Областна администрация-www.dobrich.government.bg и е изнесена на информационното табло за обяви на Областна администрация град Добрич.




Актуално

съобщение

анкета