ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ

ГРАД ДОБРИЧ

Адрес на новината:

24.08.2011
Областният управител разчита на съдействието на кметовете за ускоряване на процеса по подмяна на лични документи

     Във връзка с писмо на Министерството на вътрешните работи за възможността за ползването на мобилни екипи при издаване и подмяна на лични документи, Областният управител Желязко Желязков уведоми осемте общини,  че е необходимо кметовете и кметските наместници да изготвят списъци на желаещите за организиран прием на заявления, които да подават в ОД „Полиция" - Добрич. Своевременно ще бъде създадена организация за ползването на мобилни биометрични станции с оглед недопускане на напрежение в последните месеци от годината.

     В писмото на министъра на вътрешните работи Цветан Цветанов до областните управители се заявява, че с мобилните екипи е възможно да бъдат обслужвани граждани, живеещи в отдалечени населени места с неудобен транспорт, както и възрастни хора. Тази мярка ще ускори процеса по подмяна на изтеклите лични документи.