Заповед на Областния управител за отдаване под наем на обект - представляващ морски плаж

 З А П О В Е Д

№ РД-11-10-49

град Добрич, 16.03.2012 г.

На основание чл.32, ал. 1 от Закона за администрацията, чл. 7, ал. 6 от Закона за устройството на Черноморското крайбрежие (ЗУЧК), чл. 16, ал. 2, във връзка с чл. 19, ал. 1 от Закона за държавната собственост (ЗДС) и чл. 13, ал. 2 и ал. 5, и чл. 43 от Правилника за прилагане на Закона за държавната собственост (ППЗДС) и предвид необходимостта от обезпечаване на морския плаж със задължителни дейности с цел осигуряване на безопасни условия за ползването му по предназначение

НАРЕЖДАМ:

Да се проведе търг с тайно наддаване за отдаване под наем на обект - изключителна държавна собственост, представляващ морски плаж „Русалка", находящ се в община Каварна, област Добрич, подробно описан в Акт за изключителна държавна собственост № 369/29.04.1998 г., с активна плажна площ 4 460 кв.м.

I.  Определям:

1. Предназначение - рекреационна дейност без право да се изменя или променя.
2. Начална тръжна цена -15478 (петнадесет хиляди четиристотин седемдесет и осем) лева, без ДДС.
3. Срок на наемното отношение - 5 години.
4. Начин на плащане - в 14-дневен срок от влизане в сила на заповедта на Областния управител на област Добрич за определяне на спечелилия търга участник. Той заплаща годишната наемна цена за първата година, като внася разликата между предложената от него в тръжната процедура наемна цена и внесения депозит за участие, по сметка на Областна администрация - Добрич - IBAN: BG 88 UNCR 7000 3106 2031 02, BIC: UNCR BGSF, „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК", ОФИС ГРАД ДОБРИЧ. Всяко следващо плащане на годишната наемна цена ще се извършва в срок до 15 февруари на съответната календарна година.
5. Депозит за участие - 7 739 (седем хиляди седемстотин тридесет и девет) лева, преведен по сметка на Областна администрация - Добрич - IBAN: BG 89 UNCR 7000 3306 2031 16, BIC:UNCR BGSF, „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК", ОФИС ГРАД ДОБРИЧ. Възложителят освобождава депозитите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
6. Цена на тръжната документация - 500.00 (петстотин) лева с включен ДДС, платена по сметка на Областна администрация - Добрич - IBAN: BG 88 UNCR 7000 3106 2031 02, BIC: UNCR BGSF, „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК", ОФИС ГРАД ДОБРИЧ. Сумата за закупената тръжна документация не подлежи на връщане, независимо от резултатите на търга.
7. Оглед на обекта - свободен.
8. Тръжната документация може да бъде получена в „Бюро за комплексно обслужване", в сградата на Областна администрация - Добрич, ет. I, от датата на публикуване на обявата за търга до изтичане срока за подаване на заявления за участие срещу представен документ за платена цена съгласно изискванията на т. 6.
9. Заявления за участие се приемат всеки работен ден от 9.00 ч. до 17.30 ч. до 18.04.2012г.(включително) в „Бюро за комплексно обслужване", в сградата на Областна администрация - Добрич, ет. I.
10. Търгът да се проведе на 20.04.2012 г. от 13.00 часа в сградата на Областна администрация - Добрич.
11. Специални условия и изисквания към участниците:
11.1. Кандидатите следва да декларират, че ще осигурят техническо оборудване на морския плаж и прилежащата акватория със съоръжения, технически средства и преместваеми обекти за извършване на задължителните дейностите по § 1, т. 1 от Допълнителните разпоредби на ЗУЧК, необходими за осигуряване водното спасяване, по обезопасяване на прилежащата акватория, здравно и медицинско обслужване, санитарно-хигиенно поддържане на плажа по време на туристическия сезон, но не по-късно от 1 юни и не по-рано от 30 септември на съответната календарна година, както и че за времето, извън туристическия сезон, ще осигурят за своя сметка почистването на морския плаж и необходимите технически средства и съоръжения за обозначаване на плажа като неохраняем.
11.2. Кандидатите следва да декларират, че ще обезпечат организационния и кадрови ресурс за извършване на дейностите по т. 11.1.

II. Утвърждавам тръжна документация съгласно Приложение №1 към настоящата заповед.

III.     За участие в търга е необходимо да бъдат представени следните документи:

1. Заявление за участие в търга (по образец);
2. Оригинал или заверено от кандидата копие от удостоверение за актуално съдебно състояние, издадено от съответния съд или посочване на единен идентификационен код /ЕИК/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец (оригинали или заверени от кандидата копия), а когато участникът е физическо лице - копие от документа за самоличност;
3. Нотариално заверено пълномощно за лицето, подписало заявлението за участие, когато същото е различно от посоченото за представляващ участника в удостоверението за актуално състояние на дружеството или едноличен търговец;
4. Свидетелство за съдимост на едноличния търговец или на всички членове на управителните и контролни органи на търговското дружество (срок на валидност шест месеца);
5. Удостоверение за липса на публични задължения;
6. Документ за внесен депозит за участие;
7. Документ за закупена тръжна документация;
8. Декларация, относно изискванията по т. 11.1. (по образец);
9. Декларация, относно изискванията по т. 11.2. (по образец);
10. Декларация за приемане клаузите на договора (по образец);
11. Декларация за липса на производство по несъстоятелност(по образец).

Кандидатът лично или чрез упълномощен негов представител регистрира заявлението за участие в търга (голям непрозрачен плик, в който се съдържа малък плик с надпис „Предлагана цена") или го изпраща по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, като върху плика кандидатът записва «Заявление», посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.

Ако кандидатът изпраща заявлението по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, разходите са за негова сметка. Рискът от забава или загубване на заявлението е за сметка на кандидата.

Не се приемат и се връщат незабавно на кандидата заявления за участие, които са представени след изтичането на крайния срок или са в незапечатан, прозрачен или в скъсан плик. Тези обстоятелства се отбелязват в съответния входящ регистър.

Не се приемат и се връщат незабавно на кандидата заявления за участие, постъпили по пощата след изтичането на крайния срок, независимо дали пощенското клеймо е с дата в срока за подаване на заявлението. Тези обстоятелства се отбелязват в съответния входящ регистър.

Невъзможността участникът да предостави цялата информация, изисквана в тръжната документация, или представянето на заявление, неотговарящо на условията на възложителя от тръжната документация, при всички случаи води до отстраняване му от търга.

IV. Определям комисия за провеждане на търга в състав съгласно Приложение №2 към настоящата заповед.

V.   Комисията да организира и проведе търга при следната процедура:

1. Обявата за търга да се публикува във вестниците „Класа", „Нова добруджанска трибуна" и „Добруджанска трибуна" на 20.03.2012 г., както и на интернет страницата на Областна администрация - Добрич.
2. Настоящата заповед да се публикува на интернет страницата на Областна администрация - Добрич.
3. Кмета на община Каварна да бъде уведомен за публикуването на заповедта и обявата за провеждането на търга на интернет страницата на Областна администрация - Добрич. С цел публичност, кмета на община Каварна може да ги постави на видно място в сградата на общината.
4. В деня, определен за провеждане на търга, комисията установява броя на подадените заявления за участие, отваря подадените пликове и проверява наличието на всички изискуеми документи и редовността им.
5. Основание за недопускане на кандидати до участие в търга е липсата на изискуемите обстоятелства и данни в тръжната документация, несъответствие с изискванията на нормативните актове както и непълноти на изискуемите документи от тръжната документация.
6. Комисията в открито заседание да разгледа ценовите предложения на допуснатите до класиране участници. На заседанието могат да присъстват участниците или техни нотариално упълномощени представители.
7. Комисията класира допуснатите кандидати според размера на предложената от тях наемна цена в низходящ ред.
8. В 3 (три) дневен срок от датата на заседанието, комисията да изготви протокола от проведения търг и проект на заповед за определяне на наемател.
9. В 7 (седем) дневен срок от провеждането на търга се издава заповед за определяне на наемателя на обекта, цената и условията за плащане. Заповедта се съобщава на участниците в търга по реда на Административнопроцесуалния кодекс, поставя се в сградата на Областна администрация - Добрич на място, достъпно за всички заинтересувани лица, и на интернет страницата на Областна администрация - Добрич.
10. Договорът се сключва по реда на чл. 13, ал. 4 от ППЗДС.
11. Заповедта да се сведе до знанието на членовете на комисията по т. IV. от настоящата заповед за сведение и изпълнение.
12. Контрол по изпълнение на заповедта възлагам на Главния секретар на Областна администрация - Добрич.

       ОБЛАСТЕН УПРАВИТЕЛ:.........(п).......................

                                                                                              (ЖЕЛЯЗКО ЖЕЛЯЗКОВ)




Актуално

съобщение

анкета