Заповед за втори търг с тайно наддаване

 

З А П О В Е Д

№ РД-11-10-88

град Добрич, 26.04.2012 г.

На основание чл.32, ал. 1 от Закона за администрацията, чл. 7, ал. 6 от Закона за устройството на Черноморското крайбрежие (ЗУЧК), чл. 16, ал. 2, във връзка с чл. 19, ал. 1 от Закона за държавната собственост (ЗДС) и чл. 13, ал. 2 и ал. 5, и чл. 43 от Правилника за прилагане на Закона за държавната собственост (ППЗДС) и предвид необходимостта от обезпечаване на морския плаж със задължителни дейности с цел осигуряване на безопасни условия за ползването му по предназначение

НАРЕЖДАМ:

Да се проведе втори търг с тайно наддаване за отдаване под наем на обект - изключителна държавна собственост, представляващ морски плаж „Русалка", находящ се в община Каварна, област Добрич, подробно описан в Акт за изключителна държавна собственост № 369/29.04.1998 г., с активна плажна площ 4 460 кв.м.

I.  Определям:

  • 1. Предназначение - рекреационна дейност без право да се изменя или променя.
  • 2. Начална тръжна цена -10835 (десет хиляди осемстотин тридесет и пет) лева, без ДДС.
  • 3. Срок на наемното отношение - 5 години.
  • 4. Начин на плащане - в 14-дневен срок от влизане в сила на заповедта на Областния управител на област Добрич за определяне на спечелилия търга участник. Той заплаща годишната наемна цена за първата година, като внася разликата между предложената от него в тръжната процедура наемна цена и внесения депозит за участие, по сметка на Областна администрация - Добрич - IBAN: BG 88 UNCR 7000 3106 2031 02, BIC: UNCR BGSF, „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК", ОФИС ГРАД ДОБРИЧ. Всяко следващо плащане на годишната наемна цена ще се извършва в срок до 15 февруари на съответната календарна година.
  • 5. Депозит за участие - 5417,50 (пет хиляди четиристотин и седемнадесет) лева и петдесет стотинки, преведен по сметка на Областна администрация - Добрич - IBAN: BG 89 UNCR 7000 3306 2031 16, BIC:UNCR BGSF, „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК", ОФИС ГРАД ДОБРИЧ. Възложителят освобождава депозитите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
  • 6. Цена на тръжната документация - 500.00 (петстотин) лева с включен ДДС, платена по сметка на Областна администрация - Добрич - IBAN: BG 88 UNCR 7000 3106 2031 02, BIC: UNCR BGSF, „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК", ОФИС ГРАД ДОБРИЧ. Сумата за закупената тръжна документация не подлежи на връщане, независимо от резултатите на търга.
  • 7. Оглед на обекта - свободен.
  • 8. Тръжната документация може да бъде получена в „Бюро за комплексно обслужване", в сградата на Областна администрация - Добрич, ет. I, от датата на публикуване на обявата за търга до изтичане срока за подаване на заявления за участие срещу представен документ за платена цена съгласно изискванията на т. 6.
  • 9. Заявления за участие се приемат всеки работен ден от 9.00 ч. до 17.30 ч. до 18.05.2012г.(включително) в „Бюро за комплексно обслужване", в сградата на Областна администрация - Добрич, ет. I.
  • 10. Търгът да се проведе на 22.05.2012 г. от 13.00 часа в сградата на Областна администрация - Добрич.
  • 11. Специални условия и изисквания към участниците:
  • 11.1. Кандидатите следва да декларират, че ще осигурят техническо оборудване на морския плаж и прилежащата акватория със съоръжения, технически средства и преместваеми обекти за извършване на задължителните дейностите по § 1, т. 1 от Допълнителните разпоредби на ЗУЧК, необходими за осигуряване водното спасяване, по обезопасяване на прилежащата акватория, здравно и медицинско обслужване, санитарно-хигиенно поддържане на плажа по време на туристическия сезон, но не по-късно от 1 юни и не по-рано от 30 септември на съответната календарна година, както и че за времето, извън туристическия сезон, ще осигурят за своя сметка почистването на морския плаж и необходимите технически средства и съоръжения за обозначаване на плажа като неохраняем.
  • 11.2. Кандидатите следва да декларират, че ще обезпечат организационния и кадрови ресурс за извършване на дейностите по т. 11.1.

II.Утвърждавам тръжна документация съгласно Приложение №1 към настоящата заповед.

III.      За участие в търга е необходимо да бъдат представени следните документи:

  • 1. Заявление за участие в търга (по образец);
  • 2. Оригинал или заверено от кандидата копие от удостоверение за актуално съдебно състояние, издадено от съответния съд или посочване на единен идентификационен код /ЕИК/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец (оригинали или заверени от кандидата копия), а когато участникът е физическо лице - копие от документа за самоличност;
  • 3. Нотариално заверено пълномощно за лицето, подписало заявлението за участие, когато същото е различно от посоченото за представляващ участника в удостоверението за актуално състояние на дружеството или едноличен търговец;
  • 4. Свидетелство за съдимост на едноличния търговец или на всички членове на управителните и контролни органи на търговското дружество (срок на валидност шест месеца);
  • 5. Удостоверение за липса на публични задължения;
  • 6. Документ за внесен депозит за участие;
  • 7. Документ за закупена тръжна документация;
  • 8. Декларация, относно изискванията по т. 11.1. (по образец);
  • 9. Декларация, относно изискванията по т. 11.2. (по образец);
  • 10. Декларация за приемане клаузите на договора (по образец);
  • 11. Декларация за липса на производство по несъстоятелност(по образец).

     Кандидатът лично или чрез упълномощен негов представител регистрира заявлението за участие в търга (голям непрозрачен плик, в който се съдържа малък плик с надпис „Предлагана цена") или го изпраща по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, като върху плика кандидатът записва «Заявление», посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.

     Ако кандидатът изпраща заявлението по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, разходите са за негова сметка. Рискът от забава или загубване на заявлението е за сметка на кандидата.

     Не се приемат и се връщат незабавно на кандидата заявления за участие, които са представени след изтичането на крайния срок или са в незапечатан, прозрачен или в скъсан плик. Тези обстоятелства се отбелязват в съответния входящ регистър.

     Не се приемат и се връщат незабавно на кандидата заявления за участие, постъпили по пощата след изтичането на крайния срок, независимо дали пощенското клеймо е с дата в срока за подаване на заявлението. Тези обстоятелства се отбелязват в съответния входящ регистър.

     Невъзможността участникът да предостави цялата информация, изисквана в тръжната документация, или представянето на заявление, неотговарящо на условията на възложителя от тръжната документация, при всички случаи води до отстраняване му от търга.

IV. Определям комисия за провеждане на търга в състав съгласно Приложение №2 към настоящата заповед.

V.   Комисията да организира и проведе търга при следната процедура:

  • 1. Обявата за търга да се публикува във вестниците „Класа", „Нова добруджанска трибуна" и „Добруджанска трибуна" на 04.05.2012 г., както и на интернет страницата на Областна администрация - Добрич.
  • 2. Настоящата заповед да се публикува на интернет страницата на Областна администрация - Добрич.
  • 3. Кмета на община Каварна да бъде уведомен за публикуването на заповедта и обявата за провеждането на търга на интернет страницата на Областна администрация - Добрич. С цел публичност, кмета на община Каварна може да ги постави на видно място в сградата на общината.
  • 4. В деня, определен за провеждане на търга, комисията установява броя на подадените заявления за участие, отваря подадените пликове и проверява наличието на всички изискуеми документи и редовността им.
  • 5. Основание за недопускане на кандидати до участие в търга е липсата на изискуемите обстоятелства и данни в тръжната документация, несъответствие с изискванията на нормативните актове както и непълноти на изискуемите документи от тръжната документация.
  • 6. Комисията в открито заседание да разгледа ценовите предложения на допуснатите до класиране участници. На заседанието могат да присъстват участниците или техни нотариално упълномощени представители.
  • 7. Комисията класира допуснатите кандидати според размера на предложената от тях наемна цена в низходящ ред.
  • 8. В 3 (три) дневен срок от датата на заседанието, комисията да изготви протокола от проведения търг и проект на заповед за определяне на наемател.
  • 9. В 7 (седем) дневен срок от провеждането на търга се издава заповед за определяне на наемателя на обекта, цената и условията за плащане. Заповедта се съобщава на участниците в търга по реда на Административнопроцесуалния кодекс, поставя се в сградата на Областна администрация - Добрич на място, достъпно за всички заинтересувани лица, и на интернет страницата на Областна администрация - Добрич.
  • 10. Договорът се сключва по реда на чл. 13, ал. 4 от ППЗДС.
  • 11. Заповедта да се сведе до знанието на членовете на комисията по т. IV. от настоящата заповед за сведение и изпълнение.
  • 12. Контрол по изпълнение на заповедта възлагам на Главния секретар на Областна администрация - Добрич.

 

       ОБЛАСТЕН УПРАВИТЕЛ:....../п/......

                              (ЖЕЛЯЗКО ЖЕЛЯЗКОВ)

 

                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Актуално

съобщение

анкета