Конкурс за длъжността Младши експерт

ОБЯВА

Областна администрация гр. Добрич на основание Заповед № РкД-20-178/ 14.09.2015 г. на Областен управител на Област Добрич, чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители ОБЯВЯВА КОНКУРС за длъжността:

Младши експерт

в Дирекция „Административен контрол, регионално развитие
и държавна собственост"

1.      Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

1.1.    Изисквана минимална степен на завършено образование: Магистър.

1.2.    Години професионален опит: Не се изисква

1.3.    Специалност по която е придобито образованието: Право.

1.4.    Юридическа правоспособност.

2.      Допълнителни условия, носещи предимство:

2.1.     Компютърна грамотност: MS Office, правно-информационни системи.

2.2.     Владеене на чужд език.

3.      Други допълнителни изисквания:

3.1    Аналитична компетентност

3.2.   Ориентация към резултати

3.3.     Работа в екип

3.4.     Комуникативна компетентност

3.5.     Фокус към клиента

3.6.     Професионална компетентност

4.      Цел на длъжността:

Подпомага и осигурява осъществяване правомощията на Областния управител при упражняване на контрол за законосъобразността на актовете и действията на органите на местното самоуправление и местната администрация на територията на областта. Оказване на правна помощ при осъществяване правомощията на Областния управител.

5.Област на дейност:

Контрол по законосъобразността на актовете и действията на кметовете на общини.

Контрол по законосъобразността на актовете и действията на органите на местното самоуправление и местната администрация на територията на областта в случаите, когато това е възложено на Областния управител със закон или с друг нормативен акт.

Защита на държавните интереси при неправомерно ползване на държавни имоти от физически и юридически лица на територията на областта.

6.    Размер на основната заплата по нива и степени, определена за длъжността:

380,00 лв. - 1100,00 лв.

7.    Начин на провеждане на конкурса:

-    тест;

-    интервю.

8.    Необходими документи за участие в конкурса:

8.1.    Заявление за участие за конкурса /образец/;

8.2.     Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители / образец/;

8.3.    Автобиография CV формат;

8.4.     Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация , които се изискват за длъжността;

8.5.    Копие от документи удостоверяващи, продължителността на професионален опит или придобит ранг.

8.6.    Свидетелство за юридическа правоспособност.

8.7.    Копие от осигурителна, трудова или служебна книжка.

Формулярите по образец се предоставят от Областна администрация гр. Добрич - бюро „Комплексно обслужване", ет.1, всеки работен ден от 9.00 часа до 17.30 часа.

На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.

9.    Място и срок за подаване на документите:

Кандидатите подават заявленията лично или чрез пълномощник, в Областна администрация гр. Добрич - бюро „Комплексно обслужване", ет.1, всеки работен ден от 9.00 часа до 17,30 часа.

Служителите, определени да приемат документите, извършват проверка за наличие на всички документи описани в заявлението, като уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител. След проверката, с входящ номер и дата се регистрират само подадените заявления.

10.    Срок за подаване на документите: 28 септември 2015 г. (включително).

Списъкът на допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъде обявен на Информационното табло в сградата на Областна администрация гр. Добрич и публикуван на електронната й страница.

Обявата е публикувана във вестник „Нова добруджанска трибуна" и вестник „Добруджанска трибуна", в Административният регистър, в страницата на Областната администрация-www.dobrich.govemment.bg и е изнесена на информационното табло за обяви на Областна администрация град Добрич.




Актуално

съобщение

анкета