Областна администрация Добрич с одобрени две работни места по допълнителната процедура на програма „Старт на кариерата”

     Министерството на труда и социалната политика стартира допълнителна процедура за набиране на кандидати за работа по програма „Старт на кариерата".
     Заявената от Областна администрация - Добрич, квота за две работни места, е одобрена: Първото работно място е в Дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността" с професионално направление Право - специалност Право. Второто работно място е в Дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост" с посочени професионални направления Икономика, Администрация и управление, и Биологически науки.
     Дирекция „Регионална служба по заетостта" - Варна, е предоставила процедурата за кандидатстване и критериите за подбор на кандидатите. Следващата стъпка, която трябва да се предприеме от страна на Областния управител на Добрич, е, да се уведоми Дирекция „Бюро по труда" гр. Добрич за графика за провеждане на интервюта с желаещите да работят в Областна администрация. Според процедурата за кандидатстване събеседването ще бъде в периода 20.06.2016 г. - 30.06.2016 г.
     Припомняме на желаещите да участват в Програма „Старт на кариерата" през 2016 г., че трябва да отговарят на следните изисквания:

► Да са младежи до 29 ненавършени години до 20.05.2016 г., включително;
► Да притежават висше образование, съответстващо на необходимото, посочено от работодателя за заемане на конкретното работно място;
► Да бъдат регистрирани в дирекциите „Бюро по труда" като безработни или заети лица;
► Да не притежават трудов стаж по придобитата специалност от висшето образование.

Крайният срок за подаване на документите в Дирекции „Бюро по труда" е до 20 май 2016 г. Предвижда се заетостта да започне през лятото на 2016 г.
Допълнителна информация кандидатите могат да намерят на интернет страницата на Агенцията по заетостта: http://www.az.government.bg и в Дирекциите „Бюро по труда".




Актуално

съобщение

анкета