Заповед на Областния управител за провеждане на търг

 

З А П О В Е Д

РД - 11 - 03 - 06 

Добрич, 30.06. 2010 г.

 

На основание чл.32, ал.1 от Закона за администрацията, чл.7, ал.6, във връзка с чл.7, ал.5 от Закона за устройство на Черноморското крайбрежие, чл.16, ал.2 и чл.19, ал.1 от Закона за държавната собственост и чл. 13 и чл. 43 от Правилника за прилагане за Закона за държавната собственост,  Заповед № РД-02-14-698/28.04.2009 г. на Министъра на регионалното развитие и благоустройството, Решение № 6817/25.05.2010 г. на Върховен административен съд на република България - четвърто отделение и предвид необходимостта от стопанисване на обектите - изключителна държавна собственост, представляващи морски плажове, намиращи се  на територията на област Добрич, в т.ч. осигуряване на безопасни условия за ползването им по предназначение,

Н А Р Е Ж Д А М :

  • 1. Откривам нова процедура за провеждане на търг с тайно наддаване за отдаване под наем за срок от 5 години за стопанисване на морски плаж на територията на община Балчик, област Добрич:

 „Нов плаж Балчик" с начална годишна тръжна цена 6 181 лв.

2. Право на участие в търга имат всички физически и юридически лица, закупили тръжни документи и представили необходимите документи. Физическите лица, които не са еднолични тъговци, следва да се регистрират по реда на чл. 58 от Търговския закон към момента на сключване на договора за наем.

3. Утвърждавам тръжна документация за провеждане на търга, съгласно Приложение №1, което е неразделна част от настоящата заповед. Тръжната документация за участие в търга се закупува в Бюро "Комплексно обслужване" на Областна администрация - Добрич. Цената на тръжната документация е 1000.00 /хиляда/ лева . За закупуване на тръжната документация не се дължи ДДС върху посочената сума.

4.  Размерът на депозитната вноска за участие в търга е в размер на 50% от началната тръжна цена, вносима при подаването и регистрирането на заявлението за участие в търга включително, по банков път по сметка на Областна администрация на област Добрич : IBAN - BG 89 UNCR 7000 3306 2031 16,  BIC - UNCR BGSF, „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК" ОФИС ГРАД ДОБРИЧ. За внесеният депозит не се дължи лихва.

5. Кандидатите за участие в търга следва да представят следните документи:

5.1. Заявление за участие - попълва се по образец, приложен в тръжните книжа;

5.2. Документ за закупена тръжна документация. Тръжната документация е в размер на 1000.00 /хиляда/ лева и следва да бъде внесена по сметка на Областна администрация на област Добрич, IBAN - BG88 UNCR 7000 3106 2031 02, BIC - UNCR BGSF, „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК" ОФИС ГРАД ДОБРИЧ ;

5.3. Документ за внесен депозит по т. 4;

5.4. Документ за легитимация и представителна власт:

5.4.1. За физически лица, които не са регистрирани като еднолични търговци:

-  Копие от документ за самоличност;

- В случаите, когато участва в търга чрез пълномощник, упълномощеният представя нотариално заверено пълномощно;

- Удостоверение за липса на задължения по чл.87, ал.6 от ДОПК;

- Свидетелство за съдимост /срок на валидност 6 месеца/.

5.4.2. За еднолични търговци (ЕТ):

-  Нотариално заверен документ за регистрация на ЕТ;

- Оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код на търговеца по чл.23 от Закона за Търговския регистър на търговеца, издадени от Агенцията по вписвания - валидни към датата на провеждане на търга;

- В случаите, когато едноличния търговец участва в търга чрез пълномощник, упълномощеният представя нотариално заверено пълномощно;

-  Свидетелство за съдимост на едноличния търговец /срок на валидност 6 месеца/.

5.4.3. За юридически лица:

-  Нотариално заверен документ за регистрация на юридическото лице;

- Оригинал или нотариално заверено копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код на търговеца по чл.23 от Закона за Търговския регистър на търговеца, издадени от Агенцията по вписвания - валидни към датата на провеждане на търга;

- Нотариално заверено пълномощно за представителна власт, ако юридическото лице се представлява от пълномощник;

-  Свидетелство за съдимост на членовете на управителните и контролните органи на търговското дружество /срок на валидност 6 месеца/.

5.5. Юридическите лица и ЕТ, участващи в търга следва да представят нотариално заверено копие от данъчната регистрация;

5.6. Предложение за наемна цена, както и попълнен на хартиен носител проект на договор с предлаганата цена и данните на кандидата, поставени в малък непрозрачен запечатан плик с надпис "Предлагана цена"/по образец/.

5.7. Декларация, че ще осигури за своя сметка техническо оборудване на морския плаж и прилежащата акватория със съоръжения, технически средства и преместваеми обекти за извършване на задължителните дейностите по §1, т.1 от Допълнителните разпоредби на ЗУЧК, необходими за осигуряване на водното спасяване, по обезопасяване на прилежащата акватория, здравното и медицинско обслужване, и санитарно-хигиенно поддържане на плажа по време на туристическия сезон, но не по-късно от 1 юни и не по рано от 30 септември на съответната календарна година и за поддържане на чистотата на  морския плаж /образец/.

5.8. Декларация, че ще обезпечи организационния и кадрови ресурс за извършване на дейностите по т. 5.7 /образец/.

5.9. Предложение за организация на задължителните дейности, съгласно §1, т.1 от Допълнителните разпоредби на ЗУЧК;

5.10. Специализирани схеми (в мащаб) и подробна обяснителна записка към тях, отговарящи на нормативните изисквания за:

      1. Прилежащата акватория с определяне на зоните за:

а) санитарна охрана и къпане;

б)развитие на водни спортове, ако се предвиждат такива дейности;

в) подводна археология и подводен туризъм, ако се предвиждат такива дейности;

      2. Преместваемите обекти и съоръжения, с определяне на зоните и обектите, необходими за:

а) здравно и санитарно-хигиенно обслужване на посетителите (медицински и реанимационни пунктове, санитарни възли, душ-кабини, съблекални и др. подобни);

б) водно-спасителна дейност (спасителни постове, спасителни станции, зоните за къпане и тяхното означавани и др. съгласно действащите нормативни изисквания за водно-спасителна дейност);

в) спортно - развлекателни услуги (зони за разполагане и осъществяване на спортни дейности, преместваеми обекти за спортни дейности и за съхраняване на инвентар, водна пързалка и др.);

г) търговски обекти (сглобяеми обекти, павилиони и навеси);

д) поддържане на морския плаж (кошчета и съдове за битови отпадъци, обекти за съхраняване на машините и инвентара, свързан с поддържането и др.).

Схемите трябва да съдържат таблица с номерация и площта на всеки отделен обект.

5.11. Декларация, че кандидатаът не е в производство по несъстоятелност -/по образец/;

5.12. Удостоверение за липса на публични задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2 от ДОПК - за юридическите лица и ЕТ;

5.13. Декларация, че приема изцяло условията по приложения към тръжната документация проект на договор/по образец/;

5.14. Предложението за наемна цена, заедно с попълнения договор, съдържащ данните на кандидата и предлаганата цена се поставя в малък непрозрачен запечатан плик с надпис "Предлагана цена". Всички документи по Приложение № 1, заедно с малкия запечатан плик, съдържащ предложената наемна цена се поставят в голям непрозрачен плик, върху който задължително се изписва "Заявление за участие в търг с тайно наддаване" и наименованието на обекта, както и наименованието на кандидата, адрес за кореспонденция, телефон и факс, когато такъв е наличен.

6. Подаването и регистрирането на заявления за участие в търга ще се извърши, всеки работен ден от 09.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 16.00 ч. до 02.08.2010 год. в административната сграда на Областна администрация на област Добрич - гр. Добрич, ул. "Независимост" № 5, в Бюро за комплексно обслужване.

7. Търгът да се проведе на 03.08.2010 г. от 10.00 часа в Областна администрация - Добрич.

8. Огледът на обектите, предмет на настоящия търг е свободен и се извършва самостоятелно от лицата, закупили тръжни документи, без да е необходима предварителна заявка и.

9. Утвърждавам състав на комисията за провеждане на търга съгласно Приложение №  2, което е неразделна част от настоящата заповед.

       Контрол по изпълнението на заповедта възлагам на главния секретар на Областна администрация Добрич.

             Заповедта да се връчи на главния секретар на Областна администрация Добрич и на служителя от Бюро „Комплексно обслужване" за сведение и изпълнение.

            Копие от настоящата заповед да се връчи на членовете на комисията по т.9 за сведение и изпълнение.

 

 

 




Актуално

съобщение

анкета