- Вие сте тук:
- Начало»
- Конкурси»
- Заповед и обява...»
Заповед и обява за длъжността Младши експерт
ЗАПОВЕД
РД-11-10-30
Добрич 27.01. 2011 г.
На основание чл.9а, ал.2 във връзка с чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл.13, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители
Н А Р Е Ж Д А М:
1.ОБЯВЯВАМ КОНКУРС за длъжността: Младши експерт „Координация и административен контрол", дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост", отдел „Регионално развитие и административен контрол". Съгласно Заповед № РД-11-01/16.04.2010 г.на Областен управител на област Добрич, длъжността е определена за заемане от хора с трайни увреждания.
2.Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността :
2.1. Изисквана минимална степен на завършено образование:
Професионален бакалавър, Магистър.
2.2. Специалност, по която е придобито образованието
Право.
2.3. Години професионален опит:
Не се изисква
2.4. Допълнителни изисквания:
- аналитична компетентност,
- ориентация към резултати,
- изграждане на отношения,
- познаване на заинтересуваните страни,
- комуникативна компетентност,
3. Размер на основната заплата, определена за длъжността:
407,00 лв. / Четиристотин и седем лева./
4.Начин на провеждане на конкурса
- тест
- интервю
5.Необходими документи за участие в конкурса:
5.1. Заявление за участие за конкурса /образец/;
5.2. Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители / образец/;
5.3. Декларация по чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител / образец/;
5.4. Автобиография CV формат;
5.5. Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
5.6. Свидетелство за правоспособност.
5.7. Копие от осигурителна , трудова или служебна книжка.
5.8 Свидетелство за съдимост.
5.9. Решение на ТЕЛК с което е установена степен на намалена работоспособност или намалена възможност за социална адаптация 50 и над 50 на сто.
Формулярите по образец, да се представят всеки работен ден в Областна администрация гр. Добрич, Бюро „Комплексно обслужване", ет.1 от 9.00 часа до 17.30 часа.
На кандидатите да се предостави длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
6. Място и срок за подаване на документите:
Кандидатите подават заявленията лично или с пълномощно в Областна администрация гр. Добрич Бюро „Комплексно обслужване". Лицата, определени да приемат документите извършват проверка за наличие на всички документи описани в заявлението, като уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, при наличие на посочените в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител условия. След проверката с входящ номер и дата се регистрират само заявленията.
7. Краен срок за подаване на документите: 11.02.2011 г.
Списъкът на допуснатите и недопуснатите кандидати да бъде обявен на Информационното табло в сградата на Областна администрация гр. Добрич и публикуван в електронната й страница.
ОБЯВА
Областна администрация гр. Добрич на основание Заповед № РД-11-10 - 30 от 27.01.2011 г. на Областен управител на Област Добрич,чл.9а, ал.2 във връзка с чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители ОБЯВЯВА КОНКУРС за длъжността:
МЛАДШИ ЕКСПЕРТ„КООРДИНАЦИЯ И АДМИНИСТРАТИВЕН КОНТРОЛ"
Дирекция "Административен контрол, регионално развитие
и държавна собственост",
отдел „Регионално развитие и административен контрол"
1.Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Област на дейност:
За длъжността младши юрисконсулт „Координация и административен контрол" дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост", отдел „Регионално развитие и административен контрол"
-Контрол по законосъобразността на актовете на местната администрация и на органите на местното самоуправление.
-Изготвяне на проекти за актове на Областния управител във връзка с предоставените му правомощия;
-Контрол по спазването на законността на територията на областта;
-Координация и взаимодействие с местните власти;
-Конрол по изпълнението на актовете на териториалните звена на централната власт;
1.2. Цел на длъжността:
Подпомага областния управител при провеждането и осъществяването на контрол, сътрудничество, координация и взаимодействие в работата на органите на изпълнителната власт и техните администрации на територията на областта с органите на местното самоуправление.
1.3. Изисквана минимална степен на завършено образование:
Професионален бакалавър, Магистър.
1.4. Специалност, по която е придобито образованието:
Право.
1.5. Години професионален опит:
Не се изисква.
1.6. Допълнителни изисквания:
- аналитична компетентност,
- ориентация към резултати,
- изграждане на отношения,
- познаване на заинтересуваните страни,
- комуникативна компетентност,
2. Размер на основната заплата, определена за длъжността:
407,00 лв. / Четиристотин и седем лева./
3.Начин на провеждане на конкурса:
- тест
- интервю
4.Необходими документи за участие в конкурса:
4.1. Заявление за участие за конкурса /образец/;
4.2. Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители / образец/;
4.3. Декларация по чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител / образец/;
4.4. Автобиография CV формат;
4.5.Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
4.6. Свидетелство за правоспособност.
4.7. Копие от осигурителна , трудова или служебна книжка.
4.8.Свидетелство за съдимост.
4.9.Решение на ТЕЛК с което е установена степен на намалена работоспособност или намалена възможност за социална адаптация 50 и над 50 на сто.
Формулярите по образец, да се представят всеки работен ден в Областна администрация гр. Добрич, Бюро „Комплексно обслужване", ет.1 от 9.00 часа до 17.30 часа.
На кандидатите да се предостави длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
5. Място и срок за подаване на документите:
Кандидатите подават заявленията лично или с пълномощно в Областна администрация гр. Добрич Бюро „Комплексно обслужване". Лицата, определени да приемат документите извършват проверка за наличие на всички документи описани в заявлението, като уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, при наличие на посочените в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител условия. След проверката с входящ номер и дата се регистрират само заявленията.
6. Краен срок за подаване на документите: 11.02.2011 г., 17.30 часа.
Списъкът на допуснатите и недопуснатите кандидати да бъде обявен на Информационното табло в сградата на Областна администрация гр. Добрич и публикуван в електронната й страница.
Обявата е публикувана във вестник "Добруджанска трибуна" и вестник "Нова добруджанска трибуна", в Регистъра на административните структури и на актовете на органитге на изпълнителната власт, в страницата на Областна администрация - www.dobrich-governor.org и е изнесена на информационното табло за обяви в сградата на Областна администрация гр. Добрич.