Заповед и обява за длъжността Младши експерт

 

ЗАПОВЕД

 РД-11-10-30

Добрич 27.01. 2011 г.

            На основание чл.9а, ал.2 във връзка с чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл.13, ал.1 от  Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители

Н А Р Е Ж Д А М:

1.ОБЯВЯВАМ КОНКУРС за длъжността: Младши експерт „Координация и административен контрол", дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост",  отдел „Регионално развитие  и административен контрол". Съгласно Заповед № РД-11-01/16.04.2010 г.на Областен управител на област Добрич, длъжността е определена за заемане  от хора с трайни увреждания.

2.Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността :

2.1. Изисквана минимална степен на завършено образование:

Професионален бакалавър, Магистър.

2.2. Специалност, по която е придобито образованието

Право.

2.3.  Години професионален опит:

Не се изисква

2.4. Допълнителни изисквания:

- аналитична компетентност,

- ориентация към резултати,

- изграждане на отношения,

- познаване на заинтересуваните страни,

- комуникативна компетентност,

3. Размер на основната заплата, определена за длъжността:

407,00 лв. / Четиристотин и седем  лева./

4.Начин на провеждане на конкурса

- тест

- интервю

5.Необходими документи за участие в конкурса:

5.1. Заявление за участие за конкурса /образец/;

5.2. Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители / образец/;

5.3. Декларация по чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител / образец/;

5.4. Автобиография CV формат;

5.5. Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;

5.6. Свидетелство за правоспособност.

5.7. Копие от осигурителна , трудова или служебна книжка.

5.8 Свидетелство за съдимост.

5.9. Решение на ТЕЛК с което е установена степен на намалена работоспособност или намалена възможност за социална адаптация 50 и над 50 на сто.

Формулярите по образец, да се представят всеки работен ден в Областна администрация гр. Добрич, Бюро „Комплексно обслужване", ет.1 от 9.00 часа до 17.30 часа.

            На кандидатите да се предостави длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.

6. Място и срок за подаване на документите:

            Кандидатите подават заявленията лично  или с пълномощно в Областна администрация гр. Добрич Бюро „Комплексно обслужване". Лицата, определени да приемат документите извършват проверка за наличие на всички документи описани в заявлението, като уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, при наличие на посочените в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител условия. След проверката с входящ номер и дата се регистрират само заявленията.

7. Краен срок за подаване на документите: 11.02.2011 г.

            Списъкът на допуснатите и недопуснатите кандидати да бъде обявен на Информационното табло в сградата на Областна администрация гр. Добрич и публикуван в електронната й страница.

  

ОБЯВА

Областна  администрация гр. Добрич на основание Заповед  №  РД-11-10 - 30 от 27.01.2011 г. на Областен управител на Област Добрич,чл.9а, ал.2 във връзка с  чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители ОБЯВЯВА КОНКУРС за длъжността:

МЛАДШИ ЕКСПЕРТ„КООРДИНАЦИЯ И АДМИНИСТРАТИВЕН КОНТРОЛ"

Дирекция "Административен контрол, регионално развитие

и държавна собственост",

 отдел „Регионално развитие и административен контрол"

1.Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

            1.1. Област на дейност:

За длъжността младши юрисконсулт „Координация и административен контрол"  дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост", отдел „Регионално развитие и административен контрол"

-Контрол по законосъобразността на актовете на местната администрация и на органите на местното самоуправление.

-Изготвяне на проекти за актове  на Областния управител във връзка с предоставените му правомощия;

-Контрол по спазването на законността на територията на областта;

-Координация и взаимодействие с  местните власти;

-Конрол по изпълнението на актовете на териториалните звена на централната власт;

1.2. Цел на длъжността:

Подпомага областния управител при провеждането и осъществяването на контрол, сътрудничество, координация и взаимодействие в работата на органите на изпълнителната власт и техните администрации на територията на областта с органите на местното самоуправление.                                                                                               

1.3. Изисквана минимална степен на завършено образование:

Професионален бакалавър, Магистър.

1.4. Специалност, по която е придобито образованието:

Право.

1.5.  Години професионален опит:

Не се изисква.

1.6. Допълнителни изисквания:

- аналитична компетентност,

- ориентация към резултати,

- изграждане на отношения,

- познаване на заинтересуваните страни,

- комуникативна компетентност,

2. Размер на основната заплата, определена за длъжността:

407,00 лв. / Четиристотин  и седем лева./

3.Начин на провеждане на конкурса:

- тест

- интервю

4.Необходими документи за участие в конкурса:

4.1. Заявление за участие за конкурса /образец/;

4.2. Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители / образец/;

4.3. Декларация по чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител / образец/;

4.4. Автобиография CV формат;

4.5.Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;

4.6. Свидетелство за правоспособност.

4.7. Копие от осигурителна , трудова или служебна книжка.

4.8.Свидетелство за съдимост.

4.9.Решение на ТЕЛК с което е установена степен на намалена работоспособност или намалена възможност за социална адаптация 50 и над 50 на сто.

Формулярите по образец, да се представят всеки работен ден в Областна администрация гр. Добрич, Бюро „Комплексно обслужване", ет.1 от 9.00 часа до 17.30 часа.

            На кандидатите да се предостави длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.

5. Място и срок за подаване на документите:

            Кандидатите подават заявленията лично или с пълномощно в Областна администрация гр. Добрич Бюро „Комплексно обслужване". Лицата, определени да приемат документите извършват проверка за наличие на всички документи описани в заявлението, като уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, при наличие на посочените в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител условия. След проверката с входящ номер и дата се регистрират само заявленията.

6. Краен срок за подаване на документите:  11.02.2011 г., 17.30 часа.

            Списъкът на допуснатите и недопуснатите кандидати да бъде обявен на Информационното табло в сградата на Областна администрация гр. Добрич и публикуван в електронната й страница.

            Обявата е публикувана във вестник "Добруджанска трибуна" и вестник  "Нова добруджанска трибуна", в Регистъра на административните структури и на актовете на органитге на изпълнителната власт, в страницата на Областна администрация - www.dobrich-governor.org и е изнесена на информационното табло за обяви в сградата на Областна администрация гр. Добрич.




Актуално

съобщение

анкета